مقالات

معرفی برند رعد

برند رعد

معرفی برند رعد

شرکت رعد به منظور طراحی و ساخت قالب در اوایل دهه ۶۰ تاسیس شد و فعالیت خود در زمینه طراحی و ساخت ترمینال های ریلی را از سال ۱۳۶۶ آغاز کرد .

در حال حاضر این شرکت با بیش از ۲۶ یال تجربه به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان ترمینال های ریلی خاورمیانه همواره در تلاش است با تولید محصولات با کیفیت مطابق با استاندارد های جهانی  رضایت مشتریان خود را جلب نماید .

این شرکت توانسته در سال های اخیر سبد محصولات خود را گسترش دهد و محصولاتی مانند کلید های مینیاتوری ، ریل تابلویی ، داکت ، پریز تابلویی ، پوش باتن ، فیوز هلدر ، چراغ سیگنال و بست کمربندی را به سبد محصولات خود اضافه کند.محصولات رعد دارای گواهینامه های کیفیت از جمله گواهینامه انطباق محصولات با استاندارد های بین المللی از موسساتی نظیر TSE , VDE , DELKRA  بوده و برای محیط های خاص انفجاری مناسب اند.

 

برند راد

 

سبد محصولات شرکت رعد شامل موارد زیر است :

  1. بست کمربندی
  2. پریز تابلویی
  3. ترمینال و تعلقات
  4. داکت
  5. چراغ سیگنال
  6. ریل و متعلقات
  7. سیستم علامت گذاری
  8. کلید کنترل
  9. کلید محافظ جان
  10. کلید مینیاتوری
  11. نگهدارنده فیوز

در ادامه به معرفی برخی از این محصولات میپردازیم 

ترمینال ریلی

  • داکت :

برای حفاظت و نگهداری از سیم و کابل ها و همچنین انتقال آن ، یک کانال پلاستیکی مورد نیاز است. این کانال ها داکت نامیده می شوند. این داکتها ضد آب نبوده و به همین دلیل برای مصارفی که سرپوشیده نیستند قابل استفاده نمی باشند. در محیط هایی که دارای رطوبت بالا می باشند نیز از لوله های خرطومی به همراه روکش پلاستیکی استفاده می شود . داکتها در زمینه های مختلفی در صنعت قابل استفاده بوده و در هر صنعت ، از داکتهای مخصوص آن استفاده می شود

  • ریل :
  تفاوت های اصلی کنتاکتور و رله

ریلهای تابلویی یا مینیاتوری یکی از تجهیزات مورد استفاده در برق کشی ساختمان ها محسوب می شود. در سه نوع بارگذاری سبک ، متوسط و سنگین طراحی شده است که از ان برای نصب انواع تجهیزات بر روی ریلها در تابلو برق و یا سطوح دیگر استفاده می شود .

  • کلید مینیاتوری :

ساده ترین وسیله برای حفاظت تجهیزات الکتریکی در برابر عبور جریان زیاد است و با توجه به سرعت عملکرد بسیار بالا ، کاربرد زیادی در مدارات الکتریکی دارد.

  • کلید محافظ جان : 

کلید محافظ جان در برابر جریان بیش از حد محفاظت خود را از دست می دهد د پس نمی تواند جایگزین فیوز باشد کلید محافظ جان یک نوع قطع کننده مدار است که در برابر جریان بیش از حد در مدار حافظت می کند.

  • ترمینال :

یکی از انواع اتصالات الکتریکی ترمینال‌های پیچی هستند که به کمک آن می‌توان یک سیم را به کمک یک پیچ به فلز هادی و رسانا و دیگر سیم‌ها اتصال داد. به این نوع اتصالات اتصالات الکتریکی می‌گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *